segunda-feira, 28 de junho de 2010

Amazing Love


I’m forgiven because You were forsaken,
I’m accepted, You were condemned.
I am alive and well, Your spirit is within me,
Because You died and rose again.
(Repeat x2)


Amazing love,
How can it be
That You, my King, should die for me?
Amazing love,
I know it’s true.
It’s my joy to honor You,
In all I do, I honor You.

I’m forgiven because You were forsaken,
I’m accepted, You were condemned.
I am alive and well, Your spirit is within me,
Because You died and rose again.



You are my King
Jesus You are my King




You are my King







Eu fui perdoado, porque você foi abandonado
Eu fui aceito, porque você foi condenado
Eu estou vivo e bem, Seus espírito está dentro de mim
Porque você morreu e se levantou novamente

Surpreendente Amor, como poder ser isto
que você, meu rei morreria por mim
Surpreendente Amor, eu sei que isso é verdade
É meu prazer é honrar você

Você é meu Rei
Jesus, Você é meu Rei

Nenhum comentário:

Postar um comentário